MYCIE

Detailingowe mycie auto – myślicie że to banalnie prosta sprawa??
Nic bardziej mylnego, to bardzo złożony proces.

Wieloetapowe mycie detailingowe to przede wszystkim bezpieczny dla lakieru proces dokładnego i gruntownego oczyszczania nawet najtrudniej dostępnych zakamarków oraz pielęgnacja powierzchni pojazdu.  Wszystkie etapy mycia wykonujemy w zacienionym miejscu – to wszystko dla bezpieczeństwa Twojego auta.

1. Na pierwszy ogień idą felgi i opony.

Wieloetapowe czyszczenie opon i felg. Na ten proces składają się takie działania jak: dokładne mycie i deironizacja felg, czyszczenie opon oraz mycie nadkoli. Na początek trzeba bardzo dokładnie oczyścić felgi, opony, nadkola i okolice. Pamiętajcie! zawsze pracujemy na zimnych kołach w zacienionym miejscu. Na rynku jest wiele środków chemicznych przeznaczonych do czyszczenia i pielęgnacji kół. Ważne jest, aby dobrać odpowiedni kosmetyk. Chodzi o to, aby preparat nie zniszczył struktury felg.

2. Po felgach i oponach przyszedł czas na mycie detailingowe karoserii które składa się z kilku etapów.

Mycie wstępne czyli tzw. Pre Wash – nanosimy pianę aktywną na całe auto. Piana ma za zadanie zmiękczenia luźnego brudu który mógłbym podczas mycia uszkodzić lakier. Kiedy nałożona piana zaczyna spływać z auta, spłukujemy ją dokładnie myjką ciśnieniową.

3. Następny etap to mycie właściwe, czyli mycie na dwa wiadra. Polega na usunięciu z lakieru najbardziej przyswojonego brudu za pomocą rękawicy namoczonej w roztworze wody z szamponem.

Dwa wiadra – dlaczego akurat tak?? Do jednego wiadra nalewamy czystą wodę, do drugiego wodę z szamponem (szampon dobieramy w zależności od tego czym lakier jest zabezpieczony) W wiadrach znajdują się separatory które pozwalają nam oddzielić brud od wody. Kluczowym elementem jest rękawica do mycia – odpowiednia jakość daje nam gwarancje dobrego bezpiecznego mycia bez rys na lakierze.

4. Dekontaminacja i deironizacja lakieru

Jest to usunięcie zanieczyszczeń z lakieru takich jak: smoła, asfalt, zanieczyszczenia metaliczne i przemysłowe (np: lotna rdza czy pył z klocków hamulcowych), różnego rodzaju żywice z drzew.

5. Glinkowanie

Jeśli patrzymy na lakier i myślimy że jest on czysty – nic bardziej mylnego. Glinkowanie za pomocą specjalnej glinki pozwala nam wyciągnąć brud z porów lakieru, usunąć nalot metaliczny mimo tego iż auto zostało dokładnie wymyte.

Wykonanie wszystkich etapów gwarantuje nam czyste auto.